Vanzari in FMCG

Soft Learning

SOFT LEARNING

Training pentru echipele de vanzari. Training pentru rezultate.

Vanzari in FMCG

Realitatea economica in care operam s-a schimbat dramatic in ultimii ani. Competitia este din ce in ce mai agresiva, pe o piata in care pretul pare a juca un rol din ce in ce mai important. Clientii, mai mult decat oricand, se apleaca cu grija asupra costurilor, cheltuielilor, profitului, operand reduceri peste reduceri si fiind atenti la toate oportunitatile aparute in mediul in care actioneaza. Grija mai mare pentru stocuri si achizitii, precum si pentru gestionarea banilor datorati furnizorilor au devenit problemele presante ale clientilor de azi. Si totusi, vanzatorii care reusesc sa aiba relatii excelente cu clientii par a avea cele mai bune rezultate. Seminarul “Vanzari in FMCG” este construit pentru a va ajuta sa va rezolvati o parte dintre provocarile intalnite in vizitele de vanzare la care participati.

Cui se adreseaza

Cui se adreseaza

  • Agentilor de vanzari din domeniul distributiei
  • Managerilor de vanzari din FMCG

Ce invata participantii

Ce invata participantii

  • Sa isi rafineze si diversifice abilitatile de vanzare si influentare
  • Sa identifice noi tehnici de a crea o relatie solida cu clientii
  • Sa construiasca obiective de vanzare pe care sa le atinga de fiecare data
  • Sa deschida discutiile de vanzare cu clientii intr-o maniera care sa faciliteze atingerea obiectivelor propuse
  • Sa adreseze cele mai bune intrebari pentru a descoperi nevoile clientilor
  • Sa formuleze noi argumentari pentru a convinge clientii
  • Sa isi diversifice tehnicile de depasire a obiectiilor pe care clientii le ridica
  • Sa inchida fiecare discutie cu un client astfel incat sa obtina comenzi mai mari

Cat dureaza

Cat dureaza

  • 2 zile

Testimoniale

Cursurile Soft Learning

Experientiale, revelatoare, participative, antrenante

Sort By: Direction:
TOP
Show Buttons
Hide Buttons